• Levering met DPD Home € 4,90
  • Gratis verzending boven de € 60
  • Betaal achteraf met Klarna

FAQ Kidspartystore.be

Order:

Kan ik mijn order annuleren?

Het is mogelijk dat we je bestelling kunnen annuleren, maar dat hangt af van hoe ver ons magazijn is met de verwerking van je bestelling. Neem daarom contact op met onze klantenservice op: klantenservice@kidspartystore.be

Kan ik een artikel verwijderen of toevoegen aan mijn geplaatste bestelling?

Het is niet mogelijk om wijzigingen aan te brengen in een bestaande bestelling. Als je bent vergeten een product aan je bestelling toe te voegen of te verwijderen, moet je een nieuwe bestelling plaatsen. Het is niet mogelijk om de bezorgkosten van een bestelling terug te krijgen..

Levering:

Kan ik mijn pakket met express verzenden?

Helaas is het niet mogelijk om een pakket met express te versturen, maar zowel wij als de leverancier proberen altijd om het pakket zo snel mogelijk bij je te krijgen. Onze levertijd is 3-5 werkdagen.

Hebben jullie een winkel waar ik de producten kan kopen/ophalen?

Helaas hebben we geen fysieke winkel aangezien we een webshop zijn. Al onze producten worden uitsluitend vanuit ons magazijn verzonden en de levertijd is 3-5 werkdagen. Het adres op de pagina is ons retouradres in België. Er zijn geen producten beschikbaar op dit adres.

Retourneren:

Ik wil mijn bestelling retourneren - hoe doe ik dit?

Als je je bestelling wilt retourneren, kun je dit binnen 30 dagen na ontvangst doen. Je moet zelf betalen om je pakket terug te sturen en we raden altijd aan om een traceerbaar pakket te sturen, zodat je je trackingnummer kunt noteren en het pakket onderweg kunt volgen.

Zodra we je retourpakket hebben ontvangen, verwerken we het binnen ongeveer 3 werkdagen. Tijdens drukke periodes kan de wachttijd echter iets langer zijn. Het pakket moet naar het onderstaande adres worden gestuurd:

Kidspartystore

Avenue Reine Astrid 101A

4830 Limbourg 

Belgium

Het is helaas niet mogelijk om een artikel te ruilen. Je moet je pakket dus naar ons terugsturen en een nieuwe bestelling plaatsen als je bijvoorbeeld een andere maat kostuums wilt.

OPMERKING: Het is belangrijk dat je je pakket zelf terugstuurt en het niet automatisch laat terugsturen, omdat dit €10 kost. 

Kan ik mijn bestelling geheel of gedeeltelijk retourneren?

Je kunt je bestelling geheel of gedeeltelijk retourneren zolang de goederen niet zijn gebruikt. Je hebt 30 dagen na ontvangst om de retourzending te versturen. LET OP: Om hygiënische redenen kunnen pruiken alleen worden geretourneerd in 100% originele en onbeschadigde verzegeling.

Klachten:

Een van de producten in mijn bestelling was kapot bij ontvangst - wat moet ik doen?

Als je een beschadigd product hebt ontvangen en je wilt een klacht indienen, neem dan contact op met onze klantenservice op klantenservice@kidspartystore.be met foto's en een beschrijving van het defect, evenals je bestelnummer. Onze klantenservice staat klaar om je te helpen een goede oplossing voor het probleem te vinden.

Ik heb het verkeerde product ontvangen - wat moet ik doen?

Als je het verkeerde product hebt ontvangen, neem dan contact op met onze klantenservice op: klantenservice@kidspartystore.be met informatie en een foto van welk product je hebt ontvangen en welk product ontbreekt.

Een aantal van de producten die ik heb besteld ontbraken bij levering - wat moet ik doen?

Als je een product niet hebt ontvangen, neem dan contact op met onze klantenservice op klantenservice@kidspartystore.be met informatie over welk product je niet hebt ontvangen. OPMERKING: Taartprints kunnen vaak onderaan het pakket belanden, dus controleer daar voordat je contact opneemt met de klantenservice.

Vragen over het product:

Ik ben geïnteresseerd in een artikel dat momenteel niet op voorraad is. Komt het weer op voorraad?

Als je geïnteresseerd bent in een artikel dat nog niet op voorraad is, kun je je aanmelden onder 'Stel me op de hoogte als dit artikel weer op voorraad is' op de productpagina. Je ontvangt dan een e-mail zodra het artikel weer op voorraad is.